Queens of the Stone Age mainostaa levynsä erikoisversiota autenttisen limaisella Ostos-tv-tatsilla

10.07.2013

QOTSA-yhtyeellä on maine huumorimiehinä. Bändin rasvainen uusi mainos näyttäisi jälleen tukevan tätä väitettä.

Kuva: Matador

Queens of the Stone Age julkaisee tuoreesta …Like Clockwork -albumistaan seuraavaksi muistitikkuversion, joka sisältää albumin lisäksi 8 gigaa muistitilaa sekä toimii myös pullonavaajana.

Muistitikun myynnin avittamiseksi bändi on rekrytoinyt avukseen Saturday Night Live -koomikko Fred Armisenin, joka pistää aitoon Ostos-tv-tyyliin toteutetulla mainosvideolla korneimmat myyntimiehen taitonsa kehiin kuvitteellisen Ricky Chism -hahmon roolissa. Videolla nähdään myös koko yhtye.

Kyseessä on siis puhtaasti mainos, jonka ainoa tarkoitus on saada sinut ostamaan bändin uusi levy, mutta onneksi homman voi tehdä myös tällä tavalla rehellisesti kieli poskessa. QOTSA-johtaja Josh Hommehan on muuten itsekin kunnostautunut rasvaisessa Ostos-tv-meiningissä mainostaessaan viime vuonna Scissor Sistersin levyä varsin samanlaisin elkein.

Tsekkaa video alempaa.

YouTube video